Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

  1. Kerítésmező: A kerítésmező egy adott területet határoló kerítés vagy kerítésszakasz. Általában kertek, telekhatárok, vagy más területek elválasztására szolgál.

  2. Kerítéselem: A kerítéselem egy építőelem vagy alapegység, amelyből a kerítés épül fel. Lehetnek különböző anyagúak és formájúak, például alumínium, vas (vagyis fém), vagy műanyag kerítéselemek.

  3. Kiskapu: Egy kiskapu általában egy kisebb méretű kapu, amely átjárásra szolgál gyalogosok vagy kisebb járművek számára, például kerékpárok vagy motorok számára.

  4. Nagykapu: A nagykapu általában egy nagyobb méretű kapu, amely lehetővé teszi a nagyobb járművek, például autók vagy teherautók áthaladását.

  5. Kétszárnyú kapu: Egy kapu, amely két szárnyból, két ajtóból áll, és általában középen, kétfelé nyílik. Ezeket általában nagyobb területek elválasztására használják.

  6. Úszókapu: Olyan kapu, amely egy sínen mozog, és lehetővé teszi annak mozgását oldalra vagy felfelé. Általában kényelmes megoldást nyújt olyan helyeken, ahol a terület korlátozott.

  7. Oszlopok, Kapu keretek: Az oszlopok és kapukeretek a kapuk támogatását és rögzítését szolgálják. Ezek az elemek lehetnek különféle anyagokból készültek, különböző fémekből vagy betonból. Magát a deszkát, a lamellát, a leceket nem tartalmazzák, csak keretet adnak azoknak.

  8. Kukatároló: Egy olyan szerkezet vagy tároló hely, amelyet a szemét vagy hulladék tárolására használt területet fedi le és be. Általában szabadtéri területeken vagy házak körül helyezik el őket. Mivel dekoratívak (legalábbis a kukáknál, szemeteseknél szebbek), akár járdára, bejárat mellé is elhelyezhetőek, nem rontják a ház vagy a kerítés összképét.

  9. Carport: Magyarul autóbeálló, kocsibeálló. Olyan fedett, de oldalról nyitott szerkezet, épület amely autók vagy más járművek tárolására szolgál. Általában egy vagy több oldalról nyitott, így könnyen hozzáférhető.

  10. Fali kapaszkodó: Egy olyan szerkezet vagy fogantyú, amelyet falakhoz vagy épületekhez rögzítenek, hogy segítségével könnyebb legyen felmászni vagy leereszkedni, megkapaszkodni.

  11. Ablakrács: Ezek olyan biztonsági elemek, amelyek az ablakok előtt vagy azokon elhelyezhetők, hogy megakadályozzák a betöréseket vagy más nem kívánt behatolásokat. A rács lehet az ablakkereten, vagy a ház falban rögzített, lehet a fal síkjából kiemelkedő, vagy azzal egyvonalban elhelyezkedő.

    VSZ deszkás alumínium: Az alumíniumból készült VSZ deszkás kerítések esztétikusak és tartósak. A deszkás elnevezés azt takarja, hogy az alumíniumból tömör, deszkaszerű elemeket hozunk létre. Ezek tehát vastag, tartós alumínium kerítéselemek, amelyekben “benne van az anyag”.

  12. Lamellás: Egy olyan kerítés vagy kapu típus, amely lamellákból vagy síkokból áll, amelyek lehetővé teszik a részleges átlátást és szellőzést. A kerítés “deszkái” tehát nem tömör alumínium elemek, hanem nagyon vékony lemezek, esetleg élüknél hajlított lemezek, lamellák.

  13. Pálcás acélkerítés: Ez egy olyan kerítéstípus, amely vízszintes vagy függőleges pálcákból áll. Általában acélból készül, és szilárd, biztonságos határolást nyújt. Webshopunkban ezeket is különböző fémekből árusítjuk a kínálatnak megfelelően.

 

1. Hogyan tudok fizetni?
A megrendelést követően a kapott árajánlatnak megfelelően előleg átutalása szükséges. A
fennmaradó összeg fizetése legkésőbb beszereléskor válik esedékessé. A vásárló döntése szerint a
számla kiegyenlítése kézpénzben vagy átutalással történhet az előlegbekérő és a végszámla kiállítását
követően.


2. Mennyi a szállítási/elkészülési idő?
Kapacitástól függően tudunk pontos szállítási időt mondani, ezt megrendeléskor pontosítjuk az
ügyféllel. Az átlagos szállítási időnk 8-10 hét.


3. Hogyan tudok árajánlatot kapni/kérni?
Árajánlatot kérhetsz emailen keresztül vagy a honlapunkon található kapcsolati űrlap kitöltésével. Ha
még nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél, javasolt, hogy ellátogass bemutatótermünkbe, ahol
megtekintheted kiállított darabjainkat és fotóalbumjainkat.


4. Szállítanak Ausztriába is?
A külföldi értékesítés a cég indulása óta működőképes. Szállítunk Magyarországon kívülre, így
Ausztriába is.


5. Van katalógusuk?
A honlapon a Galéria menüpontban találhatóak az elérhető termékeink, emellett
bemutatótermünkben több katalógus, fotóalbum áll ügyfeleink rendelkezésére. Igény esetén egy
szűkített kiadványt tudunk küldeni postai úton.


6. Milyen színekből választhatok?
Termékeink többféle színben elérhetőek, közel 1000 szín közül válogathatnak ügyfeleink a RAL
színskála palettájáról. Termékeink számos különböző felülettel rendelkeznek, beleértve a matt,
selyemfényű, fényes, sima vagy strukturált felületeket, és kovácsoltvas termékeink esetén az antikolt
felület is elérhető, amelynek lehetősége végtelen kombinációkat kínál.


7. Mennyibe kerül a szerelés?
Az árajánlatunk magába foglalja a termék teljeskörű kivitelezését, vagyis a felmérést, tervezést,
gyártást, felületkezelést, szállítást és felszerelést is.


8. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség megállapításához kilométer táblázatot használunk.


9. Motoros kapujuk van? 
Kapuk automatizálásával is foglalkozunk, így igény esetén a kapu méretétől, súlyától, nyitási irányától
függően ajánlunk minőségi SOMMER motorjaink közül. Azonban az elektronikai előkészületekről csak
szakrajzot biztosítunk, amennyiben igény van rá, és a villanyszerelőnek szükséges előkészíteni a
telepítés előtt.


10. Kaputelefon van?
A kaputelefon beépítéséhez szükséges előkészítést szakemberrel egyeztetve elvégezzük, azonban a
kaputelefon rendszer kiépítése más szakterület, így azzal nem foglalkozunk.

11. Milyen postaládák vannak?
Többféle postaláda közül választhatnak ügyfeleink: falra vagy kerítésre szerelhető, beépíthető,
szabadon álló, vagy igény esetén egyedi elképzelések szerint gyártott.
Idén bevezetésre került új termékünk is, a csomagláda/packet boksz.


12. Kijönnek helyszínre?
Árajánlathoz a helyszíni felmérés nem szükséges. Amennyiben megrendelés történik, szakemberünk
milliméter pontos felmérést végez a rétegrendek felmérésével, vízszintek ellenőrzésével, illetve
minden olyan paramétert felmérünk, amely a gyártáshoz vagy szereléshez fontos. Ez alapján
szakrajzot készítünk és csak utána kezdődik meg a gyártási folyamat.


13. Hogy működik a garancia?
Termékeink kiváló alapanyagokból, nagy gondossággal készülnek szakembereink által. Normál,
mindennapi, tehát nem extrém használat során fellépő esetleges hibákra általánosan 1 év garanciát
és 2 év szavatosságot vállalunk.
3 típusú garanciát kínálunk:
Derékszög garancia: Garantáljuk, hogy az általuk készített kapu, kerítés derékszöge 90 fokos
lesz. Ha bármilyen minőségi problémát észlel, a cég kollégája az egyeztetett időpontban
helyreállítja a hibát.
Zöld pázsit garancia: Garantáljuk, hogy kollégánk úgy adja át a munkaterületet, ahogy azt a
munka kezdete előtt találta. Ez azt jelenti, hogy a cég minden szennyeződést eltávolít, és a
munkaterület tiszta marad.
Előleg garancia: Ha előre fizeted a kerítés árának felét, cégünk garantálja, hogy a kerítésed
még a határidő előtt megérkezik. Ez lehetővé teszi, hogy ütemezd a beszerelést és elkerüld a
főszezon miatti várakozásokat.


14. Az árak fix árak?
Minden esetben egyedi árazást alkalmazunk, a megadott méretek és minták alapján. Ha nagy eltérés
nem jelentkezik a felméréskor felvett valós méretek között, illetve a design-on sem változtatnak, az
ár sem változik. Kedvezményes ár esetén annak mértékét az árajánlatban feltüntetjük.


15. Mennyi a folyóméter ár?
Az árakat nem folyóméter alapján állapítjuk meg, hanem minden esetben egyedileg, a
megrendeléstől függően alakítjuk ki. Kollégánk pontosan kiszámolja mely anyagokból hány méter /
hány darab kerül beépítésre az Ön által kért termékbe.


16. Kerítés építést vállalnak? / Betonozást vállalnak?
Nem vállalunk.


17. Hogy működik a reklamáció?
Probléma felmerülése esetén telefonon vagy e-mailen keresztül fogadunk reklamációt. Kolléganőnk
hétfőtől péntekig 8-16 óra között elérhető a 06-20/263-36-38 telefonszámon. E-mailes reklamáció
esetén, amennyiben lehetősége van, küldjön pár fotót, rövid kis videót a felmerülő problémáról,

hogy kollégáink minél pontosabb képet kapjanak a hibáról. E-mailes reklamáció az alábbi e-mail
címre küldhető: info@fuzfa.hu. Minden esetben 72 órán belül választ kap a reklamációra.


18. Hol tudom megnézni a termékeiket?
A hármashatár (Ausztria-Szlovákia-Magyarország) szívében, Mosonmagyaróváron (Juhar u. 8.), az
autópálya mellett, az ipari parkban 1600 négyzetméteres csarnokunkban és bemutatótermünkben
várjuk személyesen.


19. Mit jelent az, hogy porfestés?
A porfestés egy olyan eljárás, amely során elektrosztatikus töltéssel rendelkező porfestéket
permeteznek a felületre. A porfestés egy tartós és időjárásálló felületet hoz létre, amely ellenáll az
oxidációnak, a rozsdának és a karcolásoknak.
Azonban a porfestés során előfordulhat, hogy a festék színe eltérő lehet más gyártók festékéhez
képest, mivel a RAL szabvány bizonyos színeltérést engedélyez. Emellett figyelembe kell venni az UV
fény fakító hatását is, különösen akkor, ha korábban már volt egy festék réteg a felületen.
A tüzihorganyzott és utána porfestett termékek esetében előfordulhat gázosodás, amely apró
pöttyök formájában jelentkezhet a porfestett felületen. Ezek a felületi jelenségek azonban nem
befolyásolják a bevonat tömörségét. A porfestett terméket nem szabad hosszú ideig takarni nem
légáteresztő anyaggal, mert a bevonat alá beszorult pára foltokat okozhat a festéken. Ha a bevonat
megsérül, megkarcolódik, vagy megreped, és nem kezelik, akkor a víz bekerülhet a bevonat alá, ami
leváláshoz vezethet.


20. Milyen karbantartást igényelnek a termékek?
Az általunk gyártott termékek alapvetően nem igényelnek karbantartást, azonban a hosszútávú
használat során szükség lehet pár minimális beállításra, ellenőrzésre. Minden vásárlónk számára
biztosítunk felhasználói kézikönyvet, amelyben részletesen össze van gyűjtve minden fontos teendő:
Időszakos ellenőrzés: A termék rögzítései idővel meglazulhatnak, ezért javasoljuk évente a
termék rögzítőelemeinek ellenőrzését, azok meghúzását. Különös tekintettel a mozgó
alkatrészek kötőelemeire.
Ajtók, kapuk dilatáció miatti beállítása: A fém termékeink méretei a hőmérséklet változásával
(évszakváltások) arányosan változnak. Így természetesen előfordulhat, hogy az ellenkező
évszakban beállított ajtó nem záródik megfelelően. Ezért a kerti ajtó és kapu termékeinket
állítható zsanérral láttuk el.
Körcímke műanyag kopógyűrűjének cseréje, kilincs rögzítése: A körcímkével ellátott
kilincseknél egy műanyag kopógyűrű található, mely idővel elkopik, így cserélni kell.
Ajtóbehúzó beállítása: Az ajtóbehúzó egy rugóval és olajfékkel működő szerkezet. Beállítása
statikus, amely nem tudja követni a különböző légnyomásváltozásokat. Azaz egy enyhén
szeles esetleg szélcsendes időben történő beállítás esetén az ajtó valószínűleg nem fog
becsukódni egy erősen szeles, huzatos időszakban. Vagy ellenkezőleg egy huzatos
körülmények közt beállított ajtó szélcsendes időben túlzott mértékben erősen becsapódik.
Kollégáink az éppen aktuális körülményekhez tudják beállítani a szerkezetet. Amennyiben Ön
úgy ítéli meg, hogy a környezetére más légnyomásviszonyok a jellemzők, mint ami a
telepítéskor volt, úgy kérjük, az ajtóbehúzót állítsa át.

Úszókapu sín tisztítása: Az általunk telepített görgős bakok zárt csapágyazásúak, normál
használat mellett zsírozást nem igényelnek. A kapu mozgása lehet akadozó, hangos. Ebben az
esetben valószínűleg idegen anyag juthatott a sín belsejébe. Ekkor a sín belsejébe egy kis
kefével belenyúlva takarítsa ki mindkét oldalt. Az ellenőrzést javasolt elvégezni kerti
munkálatok után, amikor megnő az esélye, hogy a sínbe idegen anyag kerül.
Omega sín tisztítása: Az Omega sínen gördülő toló kapu működésének feltétele, hogy az
Omega sín futófelülete minden esetben tiszta, akadályoktól mentes legyen. Minden
mozgatás előtt mentesítse a futófelületet a rárakódott idegen anyagoktól.